Zdjęcia oraz fotki

Awatar użytkownika
G7MISIO
Posty: 2102
Rejestracja: 2012-07-02, 15:37
Miejscowość: Rumia
Posiadany Pojazd: FSO POLONEZ SPORTBACK
Data urodzenia: 02 sie 1989

Zdjęcia oraz fotki

Postautor: G7MISIO » 2012-07-05, 11:19

Jak w temacie zdjęcia i fotki pojazdów z Warszawskiej wytwórni, uwaga publikując nie swoje zdjęcia proszę o podawanie źródła publikacji.
Obrazek

Chicane
Posty: 1805
Rejestracja: 2012-07-01, 08:37

Postautor: Chicane » 2012-07-07, 14:20

Obrazek poznajecie tego pana?

Zacekpl
Posty: 507
Rejestracja: 2012-07-02, 23:22

Postautor: Zacekpl » 2012-07-07, 16:42

To ten co sie zamieniłeś za obecnego poldorvera tylko bez orciari
Serwis silników K16: rozrządy, uszczelki pod głowicą itp. Info PW.

zastava
Posty: 715
Rejestracja: 2012-07-01, 13:46
Kontakt:

Postautor: zastava » 2012-07-07, 21:38

A w tle obok ładowarki stoją pozostałości po innym poldku?? Czy źle widzę?

Chicane
Posty: 1805
Rejestracja: 2012-07-01, 08:37

Postautor: Chicane » 2012-07-08, 09:14

dobrze widzisz z tym że ten polonez poza orciari nie miał nic, w tym podłogi i podłużnic

Zacekpl
Posty: 507
Rejestracja: 2012-07-02, 23:22

Postautor: Zacekpl » 2012-07-08, 09:35

Pod konserwacja próchno ? Bo pamietam jak wspominałeś że buda dosc zdrowa
Serwis silników K16: rozrządy, uszczelki pod głowicą itp. Info PW.

Chicane
Posty: 1805
Rejestracja: 2012-07-01, 08:37

Postautor: Chicane » 2012-07-08, 09:50

Zacekpl pisze:Pod konserwacja próchno ? Bo pamietam jak wspominałeś że buda dosc zdrowa
nie ten, ten ktory w krzakach stoi taki seledynowy

Zacekpl
Posty: 507
Rejestracja: 2012-07-02, 23:22

Postautor: Zacekpl » 2012-07-08, 10:00

A jaka przyszłość czeka tego szarego ?
Serwis silników K16: rozrządy, uszczelki pod głowicą itp. Info PW.

Chicane
Posty: 1805
Rejestracja: 2012-07-01, 08:37

Postautor: Chicane » 2012-07-08, 11:20

na sprzedaż jest

VAUER

Postautor: VAUER » 2012-07-09, 20:15

Całkiem fajny minusik z roverem.
Obrazek

czaki163

Postautor: czaki163 » 2012-07-09, 20:56

Wczoraj widziałem tego Polonez w Gdańsku pod Biedronką na ul. Hallera :-) Gdyby nie te łaty byłby całkiem ok.

Chicane
Posty: 1805
Rejestracja: 2012-07-01, 08:37

Postautor: Chicane » 2012-07-09, 21:03

ON JESCZE ISTNIEJE???? to najprawdziwszy Atu Limited w kolorze cytrynowym, kiedyś miał pełne orciari, ma elektryke szyb i luster i rarytaśne szare groki, parkował 2 lata temu na Ostroroga, rocznik 96 jeszcze przed zmianą nazwy, to jest pierwszy wypust jeszcze jako FSO Atu a nie Polonez Atu, już myslałem że szlag go trafił

VAUER

Postautor: VAUER » 2012-07-09, 21:09

Ja też z tego co wiem mam pierwszy wypust atu :lol: Autko istnieje, jeździ i ma się całkiem nieźle. Słabo wygląda tylko blacha pod klapką wlewu paliwa, reszta jakoś się trzyma (mam na myśli te cytrynowe Atu oczywiście).
Ostatnio zmieniony 2012-07-09, 21:42 przez VAUER, łącznie zmieniany 1 raz.

Chicane
Posty: 1805
Rejestracja: 2012-07-01, 08:37

Postautor: Chicane » 2012-07-09, 21:21

ja o tym nie wiem, ja widzę po cytrynowym lakierze i szarych groclinach standart i resztkach orciari i co najważniejsze silniku rovera, pozatym niegdyś sobie go dokładnie obejrzałem, ma elektryczne lustra i elektryczne szyby i silnik Rovera, niektóre nawet 1,6, wszystkie Atu Limited miały silnik Rovera, tak wyglądał jak opuścił bramę FSO:
Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

VAUER

Postautor: VAUER » 2012-07-09, 21:32

Pozwolę sobie napisać osobny post, będzie on poświęcony autkom które przygodnie fotografowałem pięć lat temu ;-) Niestety do robienia fotek używałem sokowirówki Zelmera przerobionej na telefon więc fotki są takie sobie, ale wiem o tych autkach co nieco :mrgreen:
Pierwsze, miał to być mój Borek, jego właścicielem był starszy pan mieszkający we Wrzeszczu, udało mi się go namierzyć bo akurat zagadał do mnie jego sąsiad dał mi na niego namiary (tj nr. mieszkania) Ustaliliśmy cenę na pińćset z hakiem niestety kontakt po jakimś czasie się urwał, a autka nie widać juz parę lat
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tym zaporożcem raz na jakiś czas przyjeżdzał starszy pan do kościoła, auto jest widywane na ulicach do tej pory:
Obrazek
Obrazek
Syrenka z okolicy, numery dobrane dość niefartownie :mrgreen: :
Obrazek
Obrazek
Bis z Zaspy:
Obrazek
Obrazek
Trabi z Hycomatem pod urzędem pocztowym przy ul. Grunwaldzkiej:
Obrazek
Barkas z Wrzeszcza:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ten Barkas parkował przy ul. Ostroroga, skończył pocięty w Pancie :cry: :
Obrazek
Na koniec Miks Gdański mego autorstwa :mrgreen:
http://www.zlomnik.pl/index.php/2012/01 ... i-edition/


Wróć do „Ogólne/Off Topic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości