UBER

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 210
Rejestracja: 2012-09-30, 13:35
Kontakt:

Postautor: Marcin125p » 2016-08-14, 12:27

To co piszesz to jedynie sposoby na oszukanie kontroli. Nie odpowiedziałeś na żadne z zadanych przeze mnie pytań, a jedynie ukazujesz sposób w jakim Uber manipuluje kierowców, by uspokoić ich obawy. Nie sądzę że przeciętnie inteligentny funkcjonariusz ITD przyjmie te tłumaczenia. Na szczęście mamy wolny kraj i każdy robi co uważa, byle by miał świadomość konsekwencji.
Ja nie uważam że idea Ubera jest zła. Wg mnie licencje w obecnym czasie to bzdura, wystarczyły by badania, świadectwo niekaralności i system poboru opłat wykluczający ( ;) ) oszustwa tj. taksometr lub aplikacja. Rozumiem też pasażerów którzy go wybierają, bo taksówkarze ciężko zapracowali sobie na opinię o nich. Szczerze mówiąc wolałbym jeździć w Uberze, pod jednym tylko warunkiem - musiałbym mieć absolutną pewność że nie robię nic niezgodnego z prawem, a na tę chwilę tak nie jest.
ziaro pisze:...nie zgodzę się z tym że.Uber dyma kierowców fakt 25 procent prowizji to.dużo ale.to.jedyne koszty gdyby to się nie opłacało to.by.nikt nie śmigał.dla Ubera i nie brał w lesing np.30 aut podstawowa zasada.ubera to nowe proste bezawaryje auto .na gaz wtedy możesz.zarobić fajną kase

Dyma, bo w razie czego kierowca ponosi pełną odpowiedzialność. Poza tym te 25% prowizji to nie jedyne koszty działalności. Trzeba jeszcze doliczyć ZUS i podatki. Ja płacę miesięcznie 340 zł do koropo + urzędy. A co do tego że ludzie biorą w leasing auta i wstawiają do Ubera - w korpoTaxi jest ich jeszcze więcej, nawet są korpo które składają się wyłącznie z takich fur np. EcoCar ;) Tu działa efekt skali. Jak zarobisz na 1 aucie 2000 zł to będziesz płakał, jak na 30 zarobisz po 1000 to będziesz zadowolony :)
125p...ociech
Najfajniejsze są włoskie sportowe sedany z lat 60-tych. Dlatego mam 125p.

Awatar użytkownika
ziaro
Posty: 651
Rejestracja: 2013-11-10, 23:59

Postautor: ziaro » 2016-08-14, 13:15

Pisałem o kosztach jakie ponosisz w stosunku do Ubera oczywiście za każdy kurs jest odprowadzany podatek a klient dostaje rachunek na maila plus zus to.masz racje że niestety taksówkarze zapracowali na swoją opinię jak.rozmawiałem z obcokrajowcami to mówili właśnie że latają uberem poniewarz taksówkarze ich oszukują worzą do okoła.miasta i zamiast 10 zł kasują 100zł mam nadzieje że w polsce uregulowane zostaną kwestie prawne i że uber będzie w pełni legalny a to że uber daje ci prawnika i ponoszą koszty to jest akurat sprawdzony fakt a nie bajka ubera

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 210
Rejestracja: 2012-09-30, 13:35
Kontakt:

Postautor: Marcin125p » 2016-08-14, 13:50

Robiąc obrót miesięczny 5000 (czyli 2 stówy dziennie przez 25 dni) musisz oddać 1750 zł, a w korpo za miesiąc płacisz 340 zł. Nie czujesz jak to boli? W dwa miesiące masz odrobione uzbrojenie auta :)

[ Dodano: 2016-08-14, 14:40 ]
krzlew pisze:...
A licencje na przewóz okazjonalny gdzie i jak można wyrobić? Jaki jest tego koszt?

To się nie kalkuluje. Musisz mieć certyfikat kompetencji zawodowych, gdzie koszt kursu to około 2000 zł, a egzamin (bardzo porąbany) kosztuje 800 zł. Średnia zdawalność 3-5x :) Lepiej mając auto 8 osobowe pójść do Skorpiona, który ma licencję i daje odpis na Twoje auto.
125p...ociech

Najfajniejsze są włoskie sportowe sedany z lat 60-tych. Dlatego mam 125p.


Wróć do „Ogólne/Off Topic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość