FSC Lublin 3372

zastava
Posty: 716
Rejestracja: 2012-07-01, 13:46
Kontakt:

FSC Lublin 3372

Postautor: zastava » 2015-08-16, 22:10

A więc będę pierwszy.
Mój "wół roboczy" jak to Misio napisał w pierwszym temacie w tym dziale.

Lublin 3307, jeszcze sprzed Daewoo.
Rocznik 1995 z samego początku stycznia.
Autko z silnikiem Andori, wolnossący diesel, dalej sprawny, skrzynia IV,

Lublinek nader sprawny, jedyne dwie rzeczy jakie do zrobienia na juź to elektromagnes rozrusznika i koncówki układu kierowniczego,

Autko dzielnie przyjechało o włąsnych kołach z ładunkiem mojego poloneza na pace ze Szczecinka.


Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona i Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI, FSO 125p 1500 C, Lublin 3372 AUTOLAWETA

Awatar użytkownika
mp93
Posty: 937
Rejestracja: 2013-11-07, 15:57

Postautor: mp93 » 2015-08-16, 22:18

Będziesz prowadził Assistance FSO Pomorze? :P Fajny zakup, gratuluję. Jak ze spalaniem? Prędkość do podróżowania pod załadunkiem 70-80?
To że coś wygląda inaczej niż polonez nie znaczy, że jest zj%bane...No dobra żartowałem

zastava
Posty: 716
Rejestracja: 2012-07-01, 13:46
Kontakt:

Postautor: zastava » 2015-08-16, 22:35

mp93 pisze:Assistance FSO Pomorze?

Już nie jako zaczołem prowadzić :)

A ogólnie kupiłem go do przywożenia aut i samych karoserii do piaskowania.

mp93 pisze:Jak ze spalaniem?

Tyle ile wlejesz :) A na poważnie to jeszcze nie sprawdzałem.

mp93 pisze:Prędkość do podróżowania pod załadunkiem 70-80?


Jak na razie to tylko 60-70 km/h bo końcówki do wymiany (ale już zamówione nowe), a po wymianie to obstawiam żę okołó 70-80, a może nawet 90 jako prędkość podrózna, czyli jak wiekszość lawet.
BYŁO:

FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot

JEST:

Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona i Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI, FSO 125p 1500 C, Lublin 3372 AUTOLAWETA

Awatar użytkownika
ziaro
Posty: 650
Rejestracja: 2013-11-10, 23:59

Postautor: ziaro » 2015-08-16, 22:36

Gratulacje świetny jest :D

Awatar użytkownika
w0mbat
Posty: 440
Rejestracja: 2012-07-01, 10:16

Postautor: w0mbat » 2015-08-17, 17:19

Jak wpakujesz na to poldka to nie robi się z tego rakieta startująca do nieba? :)

zastava
Posty: 716
Rejestracja: 2012-07-01, 13:46
Kontakt:

Postautor: zastava » 2015-08-17, 21:04

w0mbat pisze:Jak wpakujesz na to poldka to nie robi się z tego rakieta startująca do nieba? :)


Nie wydaje mi się aby to startowało do nieba, a zrobiłem tak ponad 200 km.


Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek
BYŁO:

FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot

JEST:

Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona i Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI, FSO 125p 1500 C, Lublin 3372 AUTOLAWETA

Awatar użytkownika
w0mbat
Posty: 440
Rejestracja: 2012-07-01, 10:16

Postautor: w0mbat » 2015-08-17, 21:25

Rzeczywiście. Całkiem fajnie wygląda z ładunkiem

Awatar użytkownika
sikor32
Posty: 280
Rejestracja: 2013-01-16, 00:24

Postautor: sikor32 » 2015-08-21, 22:53

Bardzo mnie ciekawi ładowność i DMC tego autka. Zarejestrowany jest jako specjalny?
sikor32
FSO 125p 1500 ME '90
FSO 125p kombi 1,9 GLD '90
Polonez 1,6 GLE '92
Polonez 1,6 GLE '94
Polonez 1,6 GLE '94 STRAŻacki ex
FSM 126P 650 E '90
Junak M10 500 '63
Niewiadów N 126N '91
Namiotówka GK-110 '79

Awatar użytkownika
w0mbat
Posty: 440
Rejestracja: 2012-07-01, 10:16

Postautor: w0mbat » 2015-08-22, 07:56

Z DMC raczej nie ma problemu bo lublinek sam z siebie ciężki nie jest. Spokojnie z polonezem na pace mieści się do 3,5t, ale myślę że te 2t ładowności ma.

Awatar użytkownika
sikor32
Posty: 280
Rejestracja: 2013-01-16, 00:24

Postautor: sikor32 » 2015-08-22, 10:40

w0mbat pisze:Z DMC raczej nie ma problemu bo lublinek sam z siebie ciężki nie jest. Spokojnie z polonezem na pace mieści się do 3,5t, ale myślę że te 2t ładowności ma.


To ja myślę, że jesteś optymistą...
sikor32
FSO 125p 1500 ME '90
FSO 125p kombi 1,9 GLD '90
Polonez 1,6 GLE '92
Polonez 1,6 GLE '94
Polonez 1,6 GLE '94 STRAŻacki ex
FSM 126P 650 E '90
Junak M10 500 '63
Niewiadów N 126N '91
Namiotówka GK-110 '79

zastava
Posty: 716
Rejestracja: 2012-07-01, 13:46
Kontakt:

Postautor: zastava » 2015-08-23, 12:01

sikor32 pisze:
w0mbat pisze:Z DMC raczej nie ma problemu bo lublinek sam z siebie ciężki nie jest. Spokojnie z polonezem na pace mieści się do 3,5t, ale myślę że te 2t ładowności ma.


To ja myślę, że jesteś optymistą...


I to wielkim. Dmc to 2900 kg, a ładowność to 1100kg. Z ładownością będę próbował powalcyć.

A co do poldka na pace to mieści się w normie.

Rejestrowany jest oczywiście jako pojazd specjalny.
Ostatnio zmieniony 2015-12-27, 01:04 przez zastava, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁO:

FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot

JEST:

Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona i Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI, FSO 125p 1500 C, Lublin 3372 AUTOLAWETA

Awatar użytkownika
w0mbat
Posty: 440
Rejestracja: 2012-07-01, 10:16

Postautor: w0mbat » 2015-08-23, 14:26

Uuu, to słabo. Miałem nadzieję że ktoś montując najazd na lublinie (bo na pewno nie jest on oryginalny?) robił to z większym rozmachem. :)

Ja użytkuję lawetę na iveco 3510, w dowodzie DMC 3,5t, ładowności brak, zarejestrowany jako specjalny i praktycznie wszystko da się przewieżć

zastava
Posty: 716
Rejestracja: 2012-07-01, 13:46
Kontakt:

Postautor: zastava » 2015-08-24, 15:21

Lubliny wtchodziły fabrycznie jako autolaweta. Nie chce mi się szukać nazwy zabudowy, ale wieczorem poszperam i dam znać.
BYŁO:

FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot

JEST:

Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona i Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI, FSO 125p 1500 C, Lublin 3372 AUTOLAWETA

Chicane
Posty: 1805
Rejestracja: 2012-07-01, 08:37

Postautor: Chicane » 2015-08-24, 18:10

Krystian, do Lublina 1 dołaczył jeszcze lublin 3 na placu

Awatar użytkownika
sikor32
Posty: 280
Rejestracja: 2013-01-16, 00:24

Postautor: sikor32 » 2015-08-25, 08:32

Mnie się ten podoba:
http://olx.pl/oferta/lublin-ii-CID5-IDb ... 80717b5064
Dłuższy rozstaw osi i większe DMC.
Kiedyś miałem ochotę na stara 742, ale ten żółty lublinek też by mi wystarczył...
sikor32
FSO 125p 1500 ME '90
FSO 125p kombi 1,9 GLD '90
Polonez 1,6 GLE '92
Polonez 1,6 GLE '94
Polonez 1,6 GLE '94 STRAŻacki ex
FSM 126P 650 E '90
Junak M10 500 '63
Niewiadów N 126N '91
Namiotówka GK-110 '79


Wróć do „Nasze pojazdy FSD, FSR, FSC”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość